Illustrasjon nettside

KURS vår-24:

For mer informasjon/ påmelding: Scroll ned på siden og trykk på ønsket kursnummer

Teatergruppene er aldersblandet, d.v.s. at elever med noe ulik alder kan delta på samme kurs. Erfaringsmessig er dette givende for alle.  Vi legger vekt på å gi elevene utfordringer på det nivået de er.

Kursene koster kr. 2100,- for et semester.

Vi følger skolens ferier, men avslutter hvert teaterskolesemester før skolen avslutter.

Før jul har vi en åpen undervisningstime. Før sommeren har vi en forestilling for familie og venner. Forestillingen tilpasses den enkelte aldersgruppe. Det er maks. 12 deltagere på kursene for de yngste elevene, for de andre gruppene er det maks.15 deltagere. (Kursoversikten er med forbehold om endringer).

Lokaler

• Alle kursene er i fine lokaler på NaKuHel senteret nær Semsvannet
  • Adresse : Semsveien 168

Kurs Alder Dag Påmelding
Gruppe 1. Nye og viderekommende elever(Fra 1. klasse).Vår-24 6/7-8 år Mandag, 18:15-19:15 meld på
Gruppe 2. Aldersblandet gruppe, vår-24. Nye og viderekommede. 8/9-11 år Mandag, 19:15-20:15 meld på
Gruppe 3. Aldersblandet teatergruppe, vår-24. Nye og viderekommede. 9-11 år Tirsdag, 18:15-19:15 meld på
Gruppe 6. Ungdomsgruppe, vår-24. Nye og viderekommende. Fra 12 år år Tirsdag, 19:15-20:15 meld på

Giro sendes på mail. Event. avbestilling av plass må gjøres på mail til Ask Teaterskole før kursstart.